HARMONY OF SYMPHONY…

Όταν ένα προϊόν έχει στρατηγική, σαφείς στόχους και ένα δυνατό όραμα, τότε μετατρέπεται σε αγαπημένο, άρα επιλεγμένο.
Χρειάζεται λοιπόν συνοχή, συνέπεια, συγκρότηση, εξάσκηση για τη σωστή διαχείριση της εικόνας του, καθώς και συνδυασμένες κινήσεις , που θα ενισχύσουν το αποτέλεσμα και θα ακούγεται σαν συμφωνία σε κονσέρτο μουσικής.
(Πολλοί βιρτουόζοι «μουσικοί» παίζουν το ίδιο «έργο» και παράγουν «μελωδία» που ηχεί στα αυτιά του κοινού αρμονικά)