BRAND AREAS IN …‘ HARMONY OF SYMPHONY ‘ !

  • Naming Strategy:
  • Πριν ξεκινήσει κάθε επιχείρηση – εταιρία – οργανισμός, έχει σαφή προσανατολισμό της φιλοσοφίας, του σκοπού, των δραστηριοτήτων της. Ξέρει ποια είναι τα συγκριτικά της πλεονεκτήματα από τον ανταγωνισμό και επιδιώκει να κάνει τη «διαφορά» στο σύγχρονο ανταγωνιστικό κόσμο. Η επωνυμία της, η οποία θα την ακολουθεί εφ όρου ζωής, είναι από τα βασικά στοιχεία της επικοινωνίας στα οποία πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη βάση, προσοχή, σημασία διότι ΔΕΝ αλλάζει, ΔΕΝ τροποποιείται, ΔΕΝ αντικαθίσταται! Το όνομα λοιπόν πρέπει να είναι αυστηρά συσχετισμένο με τις συγκεκριμένες δραστηριότητες, τα δυνατά της σημεία. Πρέπει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, να είναι απλό, εύκολο, εύηχο, αναγνωρίσιμο, να είναι κατανοητό και σαφές αυτό που θέλει να πει.

  • Leadership Strategy:
  • Ακόμα και στην Ελλάδα του 2010, οι μεγάλες επιχειρήσεις διοικούνται από τους ιδιοκτήτες… Η ανάγκη για επικοινωνία δεν αφορά μόνο τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παράγει μία επιχείρηση, αλλά και τον ίδιο τον επιχειρηματία, ο οποίος αποτελεί μια τεράστια οικονομική μονάδα του τόπου, της χώρας. Στην κορυφή του «χτισίματος» της επιχείρησης είναι ο επιχειρηματίας, ο οποίος πέρα από τα προϊόντα του στηρίζει κατά ένα τρόπο την οικονομία αλλά και την κοινωνία μαζί. Έχει δηλαδή και ύψιστη κοινωνική εταιρική ευθύνη, ρόλο που σήμερα τον αποδέχονται όλοι.

  • Image Building & Strategy:
  • Η στρατηγική για τη δημιουργία ή την αναβάθμιση – βελτίωση της εικόνας, είναι προϋπόθεση για την οποιασδήποτε μορφή επικοινωνίας (δημόσιες σχέσεις – δημοσιότητα – διαφήμιση - προώθηση). Ισχύει και εδώ ότι οτιδήποτε πρέπει να συστηθεί μαζικά πρέπει να έχει ξεκάθαρη ταυτότητα – εικόνα η οποία είναι πολύ καλά προετοιμασμένη ώστε να μην αφήνει κανένα περιθώριο αμφισβήτησης ή παρερμηνείας.

  • Brand Building & Strategy:
  • Σήμερα οι «μάρκες» είναι πιο δυνατές και από τον καλύτερο και πιο αναγνωρίσιμο πολιτικό, αν σκεφτεί κανείς πόσοι πολλοί «το ψηφίζουν» σε καθημερινή βάση για πολλά χρόνια. Ένα μεγάλο επιτελείο ειδικών συμβούλων σε θέματα ψυχολογίας, επικοινωνίας, μάρκετινγκ, κατανάλωσης τροφίμων, ερευνητών τάσεων της αγοράς, οπτικοακουστικών μέσων, καλών τεχνών και γραφιστών, στυλίστες συμβάλλουν ώστε να γίνει η πρόθεση πραγματικότητα.

  • Integrated Business Concepts:
  • Χιλιάδες μηνύματα φθάνουν καθημερινά στον καθένα μας από επιχειρήσεις που θέλουν να μας προσεγγίσουν και να μας πουλήσουν έστω και μία φορά τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους. Είναι εξαιρετικά δαιδαλώδες και πολυσύνθετο το θέμα του τι τελικά αφομοιώνει ο σκληρός δίσκος του εγκεφάλου μας και τι διαγράφει. Για τον καθένα μας αυτή η επεξεργασία είναι μοναδική και αυτό είναι τόσο προκλητικό όσο και ενδιαφέρον μαζί. Η δουλειά μας είναι να καταφέρουμε να εισχωρήσουμε στο μυαλό των εν δυνάμει των καταναλωτών των πελατών μας με τρόπο ώστε αυτή η πληροφορία να τον προκαλέσει και τον στρέψει σε αγορά του προϊόντος. Η διαδικασία της αφομοίωσης κάποιων μηνυμάτων από τα υπόλοιπα γίνεται μόνο αν πραγματικά αναδυθεί μία ανάγκη. Το γεγονός ότι έχουμε μονίμως λίγο χρόνο για να πούμε αυτό που θέλουμε, το ότι δεν μπορούμε να επεξηγούμε και να υποσχόμαστε πολλά δυσχεραίνει την απομνημόνευση ενώ ταυτόχρονα την καθιστά μαγική για όλους εμάς που δουλεύουμε σε αυτό.

  • Communication Plan & Strategy:
  • Πέρα από το όνομα του προϊόντος εξίσου βασική είναι και η επικοινωνία σε κάθε σημείο επαφής του προϊόντος ή της υπηρεσίας σε μάζες ή μεμονωμένες ομάδες καταναλωτών. Η επικοινωνία ενός προϊόντος συνήθως μελετάται και σχεδιάζεται σε ετήσια βάση αλλά δεν είναι καθόλου σαφές ότι η επικοινωνία χρόνο με τον χρόνο δεν μπορεί να έχει βασικές αλλαγές στη φιλοσοφία της. Αυτό δυσκολεύει εξαιρετικά την δουλειά των διαφημιστών γιατί πρέπει πάντα να έχουν στο μυαλό τους τα συγκεκριμένα πλαίσια στα οποία θα «παίξουν». Έχουν μείνει στην ιστορία καμπάνιες που έτρεχαν επί πολλά χρόνια με το ίδιο μήνυμα, κάποιες φορές απλά πιο εξελιγμένο, πιο σύγχρονο. Η επικοινωνία οφείλει και πρέπει να στηρίζει το πλάνο του μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ οφείλει και πρέπει να στηρίζει το business plan. Το business plan γίνεται βάση της στρατηγικής της επιχείρησης και αυτό δεν αλλάζει παρά μόνο όταν το απαιτούν οι συνθήκες.